Kingstreet Magazine en Art The Hague starten een eenjarige samenwerking waarin hedendaagse kunst, ontmoetingen en internationale netwerken centraal staan. Blikvanger is een besloten netwerklunch voor vijftig kunstliefhebbers, ondernemers en creatieve professionals tijdens de kunstbeurs Art The Hague, die van 1 tot en met 5 oktober in de Fokker Terminal wordt gehouden.
“In deze stad gebeurt veel op het gebied van kunst,” zegt organisator Axel Lemmens. “Door deze samenwerking met Kingstreet Magazine kunnen we nieuwe kunstliefhebbers bereiken. Bovendien is een beurs voor velen toegankelijker dan het zomaar binnenlopen van een galerie.”
Tijdens de lunch worden de internationale gasten van Kingstreet culinair verrast door Chimi & Churri, terwijl de wijnen worden verzorgd door de Haagse wijnkenner met Italiaanse roots Patrizio Massaro van Art Wine. Kunstverzamelaar Jos Ruijs geeft die middag een luchtige presentatie over hoe je kunt beginnen met het verzamelen van kunst.
“We zijn door Axel gevraagd, omdat Kingstreet een interessant internationaal netwerk heeft,” vertelt Annerieke Simeone, hoofdredacteur van Kingstreet Magazine. “Met ons platform verbinden we business met schoonheid. In Art The Hague hebben we een partner gevonden die diezelfde visie uitdraagt.”
Meer info zie ook www.kingstreet-magazine.com