Ajax = Art

Ajax = Art

Wat kunnen kunst- en voetbalwereld van elkaar leren?

Klopt voor de Ajax fans. Menig Rotterdammer zal er anders over denken. Maar toch lijkt het erop dat Ajax populairder wordt ook ver buiten Amsterdam! De media-afdeling van de club zet AFC Ajax anders in de markt. Ze communiceren niet meer vanuit de traditionele journalistieke invalshoek maar op basis van passie, beeld en met veel humor. En ze hebben er succes mee! Het merk Ajax groeit en het bereik wordt steeds groter. Eindredacteur Online & Social Media Timo Bruijns gaat ons vertellen over Ajax & kunst wat zijn de overeenkomsten en verschillen, wat is de strategie van Ajax. En wat kan de voetbal de (kunst) wereld leren? Kan de kunstwereld hier iets van leren? Het antwoord hierop wordt gegeven door Clarissa Slingerland, oprichtster van ArtPublicity. Het label van PR bureau MissPublicity dat zich specifiek richt op kunst en artiesten en kunstinstellingen helpt aan een betere zichtbaarheid.

Donderdag 3 okt 16.00 uur