Na Warffemius, herman de vries en Jeroen Henneman staat in 2016 het werk van beeldend kunstenaar Auke de Vries centraal in de beeldcampagne van Art The Hague. De nieuwe campagne kenmerkt zich wederom door de wijze waarop het ontwerp de getoonde kunst als uitgangspunt neemt en ondersteunt. De heldere, primaire kleuren uit het werk van Auke de Vries vertalen zich in het felle geel dat de affiches, advertenties, banieren en uitnodigingen eruit doet springen. Een eenvoudig vlak, symbool voor een wand in een afwijkend perspectief, werkt als drager voor de kunst en voor de beursdata, de locatie en de website. Op de affiches en flyers prijkt een hangend object van De Vries tegen het vlak dat er optisch bijna haaks opstaat. (Dit object zal tijdens de beurs in de hal boven de stands zweven.) Op de uitnodigingen rust een 2D-tekening net uit het lood op de bovenkant van de gele ‘wand’. Met deze kleine knipogen toont Art The Hague dat de beurs kunst op een eigen wijze wil belichten.